
Reklamacje
Reklamacje można zgłaszać tylko i wyłącznie drogą mailową.
W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z Naszym działem obsługi reklamacji mailowo pod adresem [email protected] - często problem da się rozwiązać bez odsyłania produktu do serwisu.
Na terenie Polski, dla urządzeń objętych gwarancją zamawiamy kuriera, który na Nasz koszt odbierze reklamowany produkt.
Po zgłoszeniu reklamacji mailowo, należy wypełnić formularz reklamacyjny i dołączyć go do przesyłki z urządzeniem. Formularz można pobrać tutaj. Dokument powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko klienta, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres email, nazwa produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu/numer zamówienia oraz konkretny opis usterki.
Brak formularza reklamacyjnego dołączonego do przesyłki spowoduje znaczne wydłużenie procedury reklamacyjnej a nawet może ją całowicie uniemożliwić.
W przypadku, jeśli okres gwarancji minął, urządzenie należy odesłać na własny koszt do naszej firmy. Prosimy o odesłanie produktu razem z wymaganym formularzem na adres:
SR Tech
ul. Żeromskiego 22/2
97-500 Radomsko
Czas zrealizowania reklamacji od momentu przyjęcia jej do naszego biura do doręczenia klientowi to maksymalnie 30 dni.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani wysłanych do Paczkomatu/Automatów paczkowych. Urządzenia odesłane bez dołączonego formularza reklamacyjnego bądź informacji na wzór formularza nie będą uwzględniane.