Reklamacje

Reklamacje można składać tylko drogą mailową.

W celu złożenia reklamacji proszę wypełnić formularz reklamacji i dołączyć go do przesyłki lub wysłać opis usterki i swoje dane kontaktowe na email kontakt@srtech.pl. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko klienta, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz opis usterki.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu razem z dowodem zakupu (paragon lub faktura) na adres:

SR Tech
ul. Żeromskiego 22/2
97-500 Radomsko

Przed wysłaniem reklamowanego produktu prosimy o kontakt mailowy! Często problem da się rozwiązać bez odsyłania produktu do serwisu. Na terenie Polski możemy też zamówić kuriera który na nasz koszt odbierze reklamowany produkt.

Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Czas na rozpatrzenie reklamacji to 10 dni od momentu gdy przesyłka dotrze do naszego biura. Do 14 dni zwykle wykonujemy czynności serwisowe i odsyłamy sprawne do klienta. W przypadku braku części czas realizacji czynności serwisowych może się wydłużyć.

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl