Reklamacje można składać tylko drogą mailową.
W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji i dołączyć go do przesyłki. Formularz można pobrać tutaj. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko klienta, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz opis usterki.
Brak formularza reklamacyjnego spowoduje znaczne wydłużenie procedury reklamacyjnej.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu razem z dowodem zakupu (paragon lub faktura) lub danymi na jakie złożone było zamówienie na adres:
SR Tech
ul. Żeromskiego 22/2
97-500 Radomsko
Przed wysłaniem reklamowanego produktu prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected] ! Często problem da się rozwiązać bez odsyłania produktu do serwisu. Dla urządzeń objętych gwarancją na terenie Polski możemy też zamówić kuriera który na nasz koszt odbierze reklamowany produkt.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani wysłanych do Paczkomatu. Urządzenia odesłane bez dołączonych informacji kontaktowych od nadawcy nie będą uwzględniane.
Czas na rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 30 dni od momentu gdy przesyłka dotrze do naszego biura.